Lördag

2013-03-23 17:39:38 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Sol och lördag? helt u n d e r b a r t! Idag på förmiddagen så har vi gosat med våra små flickor för inatt ska dom sova över hemma hos farmor och farfar, så jag och Mattias ska ha lite egentid med middag och sen kommer några över så ska vi nog ut någon stans skulle jag tro. Åh jag längtar så otroligt mycket efter mina prinsessor så att jag snart spricker, men imorgon får jag träffa dom igen, längtar
 
Nu är dom iallafall hemma hos farmor och farfar och myser, jag ska ta mig ett glas rött och umgås med min älskade gubbe innan det kommer fler hit, hihi. Hoppas att nu får en toppen lördag :)
 
 
Mamma älskar er så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback