Lek och picnick

2013-03-10 16:39:21 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Imorse efter vi fixat oss och ätit frukost så tog jag med mig flickorna ut för lek i det härliga sol vädret. Vi tog med oss picnick-väskan med rån och saft, så efter all lek så satte vi oss och fikade och gosade i solen, super m y s i g t hade vi. Mattias håller på att slipar i vårat sovrum så kände att vi går ut och har en mysig-dag-ute, och det hade vi verkligen.
 
Lydia var först lite gnällig när vi kom till lekparken, men sen så vände allt och hon skulle överallt, hihi. Så det var kul att hon också ville göra lite saker ute, än att bara sitta i vagnen. Efter fikat så var Lydia trött och Emilia ville leka vidare, men klockan var vid lunch så vi gick hem och åt med pappa, sen hade vi tänkt att gå ut igen, men jag började frysa som en tok så jag bäddade ner mig i soffan med två tjocka täcken, sen när jag vaknade så kände jag mig varm, skönt. Har inte tid att bli sjuk nu. Mår mycket bättre nu så det var nog bara falskt alarm. Hoppas att ni också har haft en lika mysig dag som vi har haft idag :)
 
 
U n d e r b a r - d a g med mina flickor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback