Dessa sjukdomar..

2013-03-17 08:53:00 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Jag orkar snart inte längre. Barnen och vi blir sjuka konstant hela tiden. Vad är det som går?? Lydia har legat magsjuk 2 gånger på bara 2 veckor, Emilia får feber hela tiden och kräks emellan åt. Jag har varit magsjuk och haft högfeber, Mattias har bara mått illa. Varje morgon så har antingen Lydia kräkts ner hela sängen eller bajsat, och igår var det helt torrt åh vad glad jag blev då trodde såklart att vi var på bättringsvägen, men idag vad hände idag? jo Lydia har bajsat ner sängen igen, och det är värsta hittills, stackars lilla tjej!
 
Jag har ringt bvc och pratat med dom, och dom säger att det inte är någon fara, byt kost, ge inte henne mjölk m.m, men inget blir bättre? Hon har haft diarré i en månad, och blev sjuk andra vecka på inskolningen på dagis och sen så har vi legat sjuka var och varannan dag, och det har gått en och en halv månad nu, hur kan detta vara normalt? Ska ringa bvc igen på måndag och säga att vi måste ha en tid så att dom får undersöka Lydia ordentligt. Det konstiga är ju det, att hon bara bajjar ner hela sängen på morgonen sen är allt bra. Usch är så less nu, vill bara att vi ska bli friska någongång!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Är det inte över en? :( Stackars er!!

Svar: Neej om och om igen :(
Sophie Jansson

2013-03-17 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback