Början på veckan

2013-03-13 19:54:29 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Som jag skrev redan ihelgen att jag mådde lite dåligt och hade frossa, jodå det bröt ut på måndagen så jag har legat sjuk fram tills nu såklart, men nu mår jag bra och ska upp och jobba imorgon, och det känns så skönt. Inatt vaknade Lydia och kräktes ner hela sängen och har varit jätte dålig i magen. "Magsjukan igen"? Så jag ringde till BVC imorse för att dubbelkolla med dom om man verkligen kan bli magsjuk två gånger på bara två veckor, och det kan man sa hon, så antagligen så var Lydia inte 100% frisk när hon började på dagis igen så att hon åkte på smittan igen? Men hon har inte kräkts något mer så det kanske är över? Hoppas verkligen, vill inte ha mera magsjuka här hemma nu, nu ska vi vara friska och krya!
 
Mina u n d e r b a r a svärföräldrar har ju varit här dagarna vi varit sjuka och fixat inne i mitt och Mattias sovrum, dom har tapetserat jätte fint där inne, så nu är sovrummet klart, och väntas bara på att inredas, och vi valde ju så himla snygga tapeter, åh det är verkligen super mysigt där inne nu. Hoppas att ni har haft en bra start på denna vecka
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback