Vi ska gifta oss ♥

2013-06-02 15:59:00 Vårat bröllop
» Kommentarer(2) «


 
Jag och min livskärlek ska gifta oss den 20 juli 2013. Det pirrar i hela kroppen av lycka. Vi har ju pratat om att vi vill gifta oss ett bra tag nu, så samtidigt som när vi bokade in flickornas dop så bokade vi in en vigsel åt oss, hihi åh vad jag längtar. Jag har drömt om bröllop sedan jag var liten, det började redan på dagis då jag gifte mig med min dagis fröken Robert, då hade jag en filt på huvudet som slöja, och sen några år senare så gifte jag mig med "kocken" och hade en gardin i håret som slöja, hihi ja ni ser.. Och nu ska jag få gifta mig i verklighet, en sån otrolig lycka. Jag blir bara mer och mer nervös för varje dag som går. Så den 20 juli 2013 blir jag fru Jansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder från möhippan

2013-06-02 @ 18:34:41
Postat av: Anonym

Vad roligt. Stort grattis till er båda två :)

2013-06-03 @ 06:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback