Vab - Måndag

2013-06-17 22:26:50 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag var fick jag vara hemma och ta hand om Lydia som fortfarande har ögoninfektion. Lydia började med ögondropparna i söndags så om nån dag så är hon nog frisk igen. Vi började dagen med att gå och lämna storasyster på dagis sen tog jag och Lydia en promenad till en lekpark så att Lydia fick lite ny energi, vi passade på tidigt på morgonen så att det inte är några barn ute som vi kan smitta ner, det är nämligen v ä l d i g t smittsamt ögoninfektion.
 
Sen tog vi en promenad vidare till årsta hallen och köpte lunch och mellis. Planen var att vi skulle ha picknick efter att vi hämtat Emilia på dagis, så vi pakade väskan med färska jordgubbar saft och kakor men då börjar det regna och sen slutade det men det kom tillbaka igen så vi fick duka upp en picknick här hemma i vardagsrummet men det gick bra det med flickorna hade kul iallafall hihi

Senare på eftermiddagen så kom Mamma hit så åkte jag och Emilia med henne och handlade mat, men på vägen hem så kräktes Emilia ner hela bilen, men det måste varit något hon ätit för nu mår hon jätte bra och har ätit lite smörgås, så hoppas det inte var något speciellt. Imorgon ska jag jobba och Mattias vara hemma med flickorna. Ta hand om er :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback