Träff med prästen

2013-06-16 19:51:00
» Kommentarer(0) «


Idag hade jag och Mattias en tid inbokad hos prästen som ska viga oss. Det blir samma präst som flickorna hade på deras dop, det känns verkligen jätte bra, hon är verkligen en jätte go varm och mysig människa så det känns jätte bra.
 
Vi gick igenom lite psalmer och allt som ska göras under vigseln. Sen så spelade dom själva låten som vi ska ha när vi går in i kyrkan. Vi fick även testa att gå in med låten, det pirrade i hela min mage av lycka, jag längar så otroligt mycket till den stora dagen att få äran att bli fru till mannen i mitt liv, hihi ååh! Så nu ska vi bara sätta oss ner och välja ut dom psalmer som passar oss bäst!
 
 
L ä n g t a r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback