Överansträngd tå

2013-06-06 18:18:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I söndags efter att jag tränat så fick jag fruktansvärt ont i min stortå, jag tänkte mer på att det går över under natten, men det gjorde det inte för på måndagmorgon hade jag så ont så att jag knappt kunde gå på foten, så jag åkte in till närakuten så fick dom kolla på min tå, så dom klämde och röntga tån, sen fick jag ett svar, min tå är överansträngd, låter lite kul "överansträngd tå". Jag fick tabbletter utskrivet för att det skulle gå fortare att läka, men jag mådde verkligen inte bra av dom, har känt mig konstig fick smärtor i magen, så jag tog tre st, nu skippar jag dom. Det stor på baksidan att man inte får ta dom om man har astma, och det så jag till läkarn att jag hade? Skumt.

Men nu känns det bättre i min tån, kan lägga ner foten rakt men inte trycka ner så mycket vikt, så jag får gå lite lätt helt enkelt. Men jag skulle ligga några dagar och vila foten, men mitt tålamod? hihi. Skönt att det är bättre nu iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback