Mitt hjärtat gråter

2013-06-22 14:24:00 Lydia
» Kommentarer(3) «


Ni anar inte hur jobbigt det är att få se sitt egna barn lida var och varannan vecka av alla dessa sjukdomar  som kommer och går hela tiden. Jag förstår inte varför våran lilla flicka som bara är 1 år gammal ska behöva åka på exakt allting. Vi har varit på sjukhuset men det är inget fel på Lydia, men varför i hela friden blir hon sjuk hela tiden då? Det kan knappats vara normalt. Både jag och Mattias mår jätte dåligt av det hära, att behöva se våran lilla flicka helt hjälplös och bara gråta för att hon mår så dåligt som hon gör. Jag är helt förstörd av detta är så ledsen orkar verkligen inte se henne såhär längre. Hela denna vecka har Lydia haft ögoninfektion som nu är lite bättre och igår åkte hon på hög feber och även idag har Lydia hög feber och bajsar ner sig. s u c k!

Nästa vecka har vi en tid hos en läkare på sjukhuset och då ska jag verkligen be dom att gå igenom exakt allt och kolla allt som man kan kolla för att se vad detta kan vara. Hoppas verkligen att min lilla flicka kan få vara frisk snart och slippa ta en massa mediciner från höger och vänster. Just nu tar hon tre olika, alvedon, ögonslava och näsdroppar. Visst är det dom vanligaste medicinerna, men det är jobbigt att behöva ge henne det hela tiden gång på gång. Vet inte ens vad jag mer ska skriva? är bara så himla ledsen just nu. Låt min lilla flicka få bli frisk någongång :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg att du vill att dom tar blodprov (i armen) för att kolla vita blodkroppar, hur immunförsvaret fungerar osv! Hemskt när dom är sjuka och ska ta medicin hela tiden :(

Svar: Tack för tipset, det ska jag göra :)!Ja det är jätte jobbigt :(
Sophie Jansson

2013-06-22 @ 22:53:09
Postat av: Anonym

Stackars liten. Tycker så synd om er!

Svar: :(
Sophie Jansson

2013-06-23 @ 08:42:57
Postat av: Jenni

Men Lill hjärtat då:(

2013-06-23 @ 14:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback