Min möhippa

2013-06-04 22:59:38
» Kommentarer(0) «


I lördags efter att mina släktingar hade varit här så skulle min svärmor komma på kvällen pga att hon jobbade eftermiddag, så vid 18 tiden plingade hon på dörren, så öppnade jag men 1 min senare så öppnas dörren och det proppar in massor med folk med ballonger och grejer, jag blev i ett sånt chock tillstånd, så jag sa typ "vah nää" sen så gav dom mig en kasse och sa "gå och klä på dig detta" och jag var ju fortfarande chockad, så jag bad min syster och Chatrine att följa med in så frågade jag dom om detta var en möhippa eller för att jag snart fyller år (dum fråga) hihi. Sen blev jag sminkad i alla möjliga färger. hihi!

Sen efter att jag bytt om så gick vi alla ner till bussen och åkte ner till stan där jag fick springa runt i mina tantkläder och sälja kondomer, haha. Sen gick vi och åt på en restaurang och efter det drog vi vidare ut på korgen, och drack dinkar. Jag hade verkligen ett toppen kväll med alla som var inblande ni gjorde min kväll ni är bäst helt enkelt. SÅ tusen tack till er alla för en toppen kväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback