Lördag

2013-06-08 22:01:42 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag tog jag och flickorna det bara lungt på förmiddagen, sen kom Tessan förbi en stund så gick vi till årstahallen och handlade lite, sen var planerna att vi skulle leka i en lekpark där i närheten, men då börjar det regna och åska så vi sprang och tog bussen hem istället och busade här hemma och åt godis. Men lite hann vi vara ute idag iallfall.

Nu på kvällen efter att jag lagt tjejerna så somnade även jag, jag var så himla trött. Men nu är jag pigg så nu ska jag mysa med min blivande man som har jobbat hela dagen. Imorgon har vi inte några planer, så vi får se vad dagen har att erbjuda :)
 
 
Dagens s ö t n o s a r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback