Grill - fredag

2013-06-08 21:50:10 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår åkte jag och jobbade trots allt, hade fortfarande lite ont i min fot, men det gick jätte bra ändå, förutom min förkyldning som jag har åkt på, så lite segis var man allt. När jag kom hem ifrån jobbet så mötte jag upp Martin så åkte vi till coop och handlade massor med olika kött och lite annat gott, och Mattias hämtade flickorna på dagis, sen så var vi här utanför i lekparken hela kvällen och grillade och lekte med tjejerna.
 
Sen senare på kvällen när flickorna låg och sov, så satt vi bara ute på balkongen och tog det lungt. Så det blev en lugn och mysig fredag. Hoppas att ni också hade en mysig fredag :)
 
 
gott med grillad mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback