Vårat bröllop

2013-07-31 19:44:00 Vårat bröllop
» Kommentarer(3) «


20 juli 2013, våran fina dag. Dagen då vi blev man och hustru. Tänkte att jag skulle skriva ner lite om vårat bröllop, men jag finner inga ord. Det var en helt magisk dag, som inte går att beskrivas. Allt var så lyckat och perfekt. Hela dagen var så r o m a n t i s k. Det var som en dröm som slog i uppfyllelse.
 
Dagen började iallafall med att vi tog det lugnt och sov fram till halv åtta sen så gick vi upp och duschade m.m sen vid halv nio kom min stylist Sandra hit och fixade mig, så det ända jag behövde göra var att sitta på en stol och bli fixad. Svärföräldrarna kom och hämtade flickorna och åkte hem till dom, så fick dom fixa iordning lunch åt dom. Så fort vi var klara så kom Mattias syster och hämtade upp oss så åkte vi iväg och fotograferade oss. Sen tickade klockan på och det var då dags för oss att åka mot kyrkan. Där mötte vi upp brudtärnorna bestmans och prästen. När vi väl stod inne i kyrkan och väntade på att klockorna skulle ringa och musiken börja spelas så kände jag hur nervös jag verkligen var, hela mina ben skakade, men sen öppnades dörrarna och musiken började spelas och vi gick in då släpptes allt och allt kändes så magiskt.

Efter vigseln blev det massor med pussar och kramar av alla underbara gäster sen så var det dags för oss alla att åka mot bröllopsfesten. Jag och Mattias åkte cab dit med chaffören patrik (Mattias lillebror) Efter bröllopsfesten så åkte jag och Mattias till en hotellsvit och spenderade resten av den underbara bröllopsdagen/natten där. Tusen tack alla som var med på våran fina dag
 
 
Fotograf: Anna Wallin

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Jag tror jag missade när ni tog första tuggan tillsammans :o

2013-07-31 @ 21:39:39
URL: http://blogg.improveme.se/tezzie
Postat av: Mirjam

Hej!

Helt fantastiska bilder på ert bröllop!
Önskar er all lycka i världen!
Stort grattis!!! Kramar ❤😊

2013-07-31 @ 22:57:58
URL: http://mirrebloggen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men så vackert. Ni är så fina tillsammans. Stort grattis till er<3

2013-08-01 @ 09:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback