Våran helg

2013-07-01 13:30:54 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I lördags så var flickorna hemma med pappa medans jag åkte iväg och träffade Therese. Vi tog först en brunch inne i stan sen tog vi bussen vidare mot  fullerö handel sedan vidare till stovreta och sen drog vi tillbaka till stan och kollade lite, sen så tog Tessan bussen för att träffa en tjej som hon skulle köpa något utav så då åkte jag hem och hämtade mitt ikea presentkort sen mötes vi upp i stan igen och tog bussen vidare till ikea för lite shopping där. Super m y s i g dag hade vi :)

I söndags så började dagen med att Emilia började kräkas men sen var det bra med det så hon hade nog bara fått i sig något konstigt skulle jag tro, men vi var hemma hela dagen och tog det lungt ändå för att vara på säkra sidan. Efter lunch så kom min mamma och min mormor över och fikade. Sen så åkte vi och handlade lite och fixade här hemma. Hoppas att ni fick en trevlig helg!
 
 
Lilla gosungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback