Våran helg

2013-07-07 22:25:05 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Dagarna går verkligen fort nu hinner kanppt med något. I går åkte jag och flickorna ner till stan och träffade Therese en stund sen åkte vi hem hit och lekte lite. Senare på kvällen så träffade jag Madde en stund vi tog en promenad sen ville Emilia komma ut runt  nio tiden, så då var hon ute med oss i lekparken och hoppade studsmatta hihi.

Idag har Sandra varit här och sminkat mig inför bröllopet och hon lyckades på första försöket blev så nöjd med både hår och smink så nu vet vi hur jag kommer se ut. Under tiden Sandra fixade mig så passade Therese barnen så hon fick leka med dom. Nu på kvällen så åkte Therese och jag till Ica och handla lite gotti och hyrde film, Therese ska nämligen sova här hemma ett par dagar, super m y s i g t ska vi ha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback