Iron maiden

2013-07-15 21:11:07 Allmänt
» Kommentarer(0) «


 Ilördags tog jag och Mattias tåget mot solna för att kolla på Iron maiden, men innan det så gick vi runt i solna centrum och tittade lite och tog oss en bit mat. Sen när det var dags att röra sig mot maiden och börja köa, så hade vi bra tur, vi var kanske bara 5 meter ifrån dörren och så kom vi väldigt snabbt in till våran sittplats, så det var skönt. Jag kände mig lite utanför när jag var där, för alla hade typ mörkt hår och svarta kläder medans jag kom med ljusblondt hår vit klänning och rosa skor, hihi. Men jag lyckades åka hem med en Iron maiden tröja.

Det blev en super lyckad kväll och j ä t t e b r a spelat av maiden, så vi är super nöjda med lördagen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback