Bröllopstårtorna

2013-07-31 21:37:00 Vårat bröllop
» Kommentarer(0) «


 
Efter vigseln så bjöds det på mat och fika i lokalen, först hade jag tänkt fixat maten och fikat själv, men jag blev varnad till att inte göra det pga att man kommer vara så passa stressad och nervös och då slutar det med att allting går åt skogen. Så vi beställde mat och tackar för det, för veckan innan var jag väldigt stressad och nervös så hade nog inte klarat av att fixa maten själv. Men vi beställde smörgåstårtor och bröllopstårtor ifrån coop, hur goda som helst var dom.

Själva bröllopstårtorna innehöll marsipan, vaniljsås, grädde med ihackade färska jordgubbar, mums. En tårta i min stil med andra ord. Min storasyster gjorde tårtan som står på glasfatet (som är för allargi) och hon hade ingen aning om hur våra såg ut, och ändå så lyckades hon få till något liknande, bra planerat där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback