Våran helg

2013-01-13 19:45:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Hoppas att ni har haft en fin och rolig helg! ♥ Det har iallafall vi. I fredags blev vi bort bjudna på middag hemma hos svärföräldrarna, vi hade det jätte mysigt med riktigt god mat och ett glas rött. På lördagen så var vi också bort bjunda på fika hemma hos Mattias mormor där vi även fick julklappar som vi inte hunnit få tidigare eftersom vi inte firat någon jul med dom året 2012, så det var lyx att få julklappar i januari. Flickorna fick fina kläder Mattias och jag fick presentkort, helt perfekt.  Sen på kvällen storstädade jag här hemma och satt upp mina nya hissgardiner som har kommit, och dom blev helt underbara helt perfekta, dom är ju knytbara, så man knyter ju en rosett och jag som älskar rosetter, så det blev jätte fint.
 
Idag söndag blev det en lugn dag här hemma med flickorna, jag stor städade ur deras rum idag eftersom att jag inte han det igår, för Lydia låg ju och sov där inne. Idag fick hela familjen sova middag också i 1 timma och 30 min det var riktigt skönt. Imorgon är det en ny vecka med nya roligheter. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback