Våran helg

2013-01-21 09:48:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I helgen har det hänt massor med skoj, i fredags ja vad gjorde vi i fredags? kommer inte ens ihåg haha, vi åt iallafall pizza på kvällen och hade myskväll, men vi gjorde nog inget annat speciellt på eftermiddagen, jo juste det blev en lugn fredag, var så trött efter veckan så var det, så jag la mig och vilade en stund sen hade vi myskväll.
 
I lördags var vi på ikea och shoppade lite med pappa, sen så var vi här hemma och fikade med mamma och pappa, senare på kvällen så kom Chatrine och Martin hit och åt tacos med oss och kollade på film, det blev faktiskt en riktigt mysig kväll. Igår så plockade vi mest här hemma, det ligger liksom kartonger överallt ifrån alla nya saker, sen så gick vi igenom allt och rensade bort en heldel onödigheter, allt är inte klart en men snart så.
 
Idag fick jag vara ledig ifrån jobbet, väldigt skönt måste jag säga. Så idag ska vi göra klart det sista och tvätta lite och städa lite till och vila ska jag hinna med att göra också såklart, men nu ska jag nog mysa mig ner en stund med Lydia ♥
 
 
Mina gosungar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback