Sömn problem

2013-01-15 16:26:02 Emilia
» Kommentarer(0) «


Emilia har haft jätte svårt att sova dom senaste dagarna, hon total vägrar och bara gråter, sen när vi väl lyckats få henne till hennes säng så kommer hon efter en stund och lägger sig hos oss. Det är ju hur mysigt som helst såklart, men hon ska ligga med bena åt alla hål så jag får inte så mycket sömn då, och jag behöver ju sömn för att orka jobba, och orka med dagen.
 
Men inatt vände det hoppas jag, 5 min senare efter att vi lagt henne i sängen så går vi in och kollar, då ligger hon och sover som en stock. Så undrar vad som har varit fel? :( orolig över något kanske? eller kanske drömt något? Hon säger bara att det är läskigt men vad vet vi inte, så det måste varit en dröm. Så hoppas att det är över nu så att hjärtat får sova och även vi ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback