Andra dagen på dagis

2013-01-30 21:17:03 Lydia
» Kommentarer(1) «


Idag har allt gått super bra på dagis för Lydia. Imorse efter fruktstuden/samlingen så hade dom vattenlek som dom brukar ha ibland, då tar dom fram en stor plastlåda med vatten som barnen får stå och leka i med badleksaker, den brukar dom även ta ut på sommrarna så att dom får plaska ute. Lydia tyckte det var jätte kul så hon blev arg när andra gruppen skulle in och leka så hon fick vara kvar och leka längre tills hon inte orkade mer.
 
Nattningen idag gick ännu bättre, det tog 30 min innan hon somna och då fick hon även sitta och bli vaggad i fröken Annas famn, men hon somnade tillsammans med pappa. Men det var bra att hon accepterade att någon annan försökte. Allt går så bra för Lydia, hon är så otroligt duktig, och alla är så snälla emot henne, dom kommer och kryper runt med henne och säger att alla måste vara försiktiga med Lydia eftersom att hon är så liten, hihi ♥
 
 
 
Det får bli lite foton ifrån min iphone nu när jag är på dagis,
vill inte släpa med mig systemkameran!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Så söt ;)

2013-01-30 @ 21:18:48
URL: http://blogg.improveme.se/tezzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback