3 veckors tvätt

2013-01-09 20:39:00 Allmänt
» Kommentarer(3) «


Behöver jag säga mer? hihi. Våran tvättmaskin började låta jätte konstigt så både jag och Mattias sprang in och kollade vad som var fel, och ja då hade min trasiga bh åkt med och bygeln hade fastnat inne i själva tvättmaskinen, och det har ju varit massor med röda dagar nu under december månad så vi fick vänta några dagar med att ringa, sen när vi väl fått tag på dom fick vi vänta 5 dagar så kom dom och kolla, men då kunde dom inte lösa det så vi fick vänta ännu längre. Men nu är iallafall tvättmaskinen hel, 1500kr fick vi betala för att få ut en bygel, men dom sa att de kunde blivit dyrare, så vi hade väll tur då? Så nu har jag 3 veckors tvätt att tvätta, jag började i måndags kväll och snart är allt tvättat,underbart!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju en hyreslägenhet och inte eran tvättmaskin, då borde inte ni behöva betala?
Konstigt, exakt samma hände här för några dagar sen! Tvättmaskinen lät konstigt och danne letade fram dinbostad-pärmen och lyckades hitta fakta om tvättmaskinen och öppnade och hittade två bh-byglar :P

2013-01-09 @ 21:06:33
Postat av: Sophie

Nej jag håller med dig helt sjukt att vi ska behöva betala då :/ ooj, vilken tur att det löste sig för er då. Nu har man lärt sig en läxa, att använda bhpåsar ;)

2013-01-09 @ 21:13:45
URL: http://sophiesunderbara.blogg.se
Postat av: Sophie

Men dom sa, att om man gör skadan själv då får man betala!

2013-01-09 @ 21:16:31
URL: http://sophiesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback