Våran helg

2013-02-24 18:59:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Ihelgen så har vi bara varit här hemma hela familjen. Vi har tagit det lungt och bara haft det allmänt m y s i g t.
Igår vid lunch bjöd vi över barnens farmor och farfar på fika, faster Anna följde med också. Sen på kvällen så hyrde jag och Mattias film medans barnen sov. Det blev James bond skyfall, jag såg knappt på halva sen somnade jag i Mattias famn (inte min typ av film) Men vi hade en mysig kväll iallafall.
 
Idag har vi vilat bort hela dagen känns det som, vilket har varit väldigt skönt, så nu har man lite krafter inför nästa vecka. Lydia har varit så ledsen hela dagen också, vet inte alls vad det kan vara, det är väll antagligen mera tänder som är pågång. Vi har iallafall haft en fin helg, hoppas att ni också har haft det :)
 
Våra små sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback