Vabb onsdag

2013-02-20 19:57:50 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Lydia var ju och tog sin 1 års spruta i måndags, så igår ringde dom ifrån dagis och bad mig komma och hämta Lydia för att hon hade åkt på feber, så det fick hon ju utav sin 1 års spruta. Så idag blev det vabb för min del. Lydia hade lite feber imorse men sen släppte det och hon blev pigg. När Lydia sov middag så bakade jag och Emilia ihop 40 st bullar, så nu är frysen full av bullar. Har även rensat ur flickornas rum idag så skönt att få det gjort.
 
Senare på eftermiddagen så var vi jätte rastlösa så vi tog en promenad till årsta centrum, jag hade ett paket att hämta ut så vi hämtade ut det, sen så gick vi in till årstahallen och handlade lite, men när vi väl kommer till kassan så ställer sig Emilia och bara kräks rakt ut så det var ju bara att springa och sno en kasse i kassan och papper, sen kände hon sig piggare när vi gick hem, men när vi väl var hemma total däckade Emilia i sin säng och kräks igen, så hej magsjukan :(

 
Hoppas att ni fick en bättre dag idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vill inte bli magsjuk, jag kommer när hon e frisk

Svar: Hon var inte magsjuk ;)
Sophie Jansson

2013-02-21 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback