Tisdag

2013-02-26 20:28:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag efter jobbet, så kom mamma och hämtade mig så åkte vi vidare för att handla massor med mat, både mamma och jag stor handlade så det var proppat i bilen. Sen åkte vi runt lite här och var. Jag var in och köpte tapeter också till vårat sovrum (nu ska det äntligen bli snygga tapeter där inne). Sen åkte vi och hämtade upp Tessan och sedan stressa vidare mot dagis. Gissa om vi fick trängas i bilen? Jag fick sitta i framsätet med Lydias vagn, lite tajt ja.
 
Annars så har vi inte hunnit med att göra så mycket annat, bara plockat här hemma, och nu är jag så trött så att jag somnar på datorn snart. Det ska bli så skönt att få krypa ner i en varm säng. Hoppas att ni har haft en härlig dag :)
 
 
Gosiga Lydia imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback