Söndag

2013-02-10 19:44:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Helgen närmar sig nu sitt slut, tänk så fort en helg går? Man får njuta så gott man kan, fast det är ju helg snart igen, man får tänka så. Idag hade jag och Mattias en dag med bara slapp och vila, och jag färgade även mitt hår med slingor, vill bli ljusare nu till våren/sommaren. har saknat mitt ljusa hår. Sen på eftermiddagen kom våra älskade flickor hem, som har sovit hos farmor och farfar från lördag till söndag, åh vad vi har saknat dom. Men nu är dom hemma iallafall och sover snart sött i deras sängar
 
På eftermiddagen kom även mormor gammelmormor och Tessan förbi och fikade lite med oss, så det var kul att dom tittade förbi en liten stund. Sen blev det middag här hemma och massa gos med våra flickor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback