Söndag

2013-02-17 19:36:39 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag blev det ingen utedag utan en innedag. Flickorna och jag har busat runt här hemma hela dagen, så här hemma har det varit livat idag kan man säga, hihi. Jag har även hunnit med att tvätta all tvätt och städat ur lägenheten också, skönt. Så ja vi har inte gjort så mycket mer idag faktiskt, jo badat och stänkt ner hela bardrummet har vi också gjort, hihi. Annars inget speciellt.
 
Imorgon är det måndag igen och jobb, flickorna är lediga imorgon eftersom att Mattias är ledig, så det är skönt, då behöver inte jag känns någon stress hem då kan jag bara jobba på hur länge som helst, men tror faktiskt att jag slutar rätt tidigt imorgon vi får se. Hoppas att ni har haft en fin dag :)
 

Nväntasöndagmyframföt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback