Mys lördag

2013-02-16 19:28:23 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag började Mattias att jobba igen efter pappaledigheten, så idag har jag varit själv med flickorna och det ska jag vara imorgon också, han jobbar nämligen denna helg. Idag började vi dagen med en låång mysig frukost, sen klädde vi på oss och fixade oss och gick ut för att leka, men Lydia ville inte gunga hon bara grät och hon ville inte alls leka i lekparken i huvudtaget, hon skulle bestämt sitta i sin vagn och bara vara, så Emilia fick leka på en stund, men sen så ville Lydia inte alls vara ute så det var bara att gå hem, så det blev en kortis ute idag, hoppas att det blir lite längre imorgon.
 
Efter lunchen la jag Lydia för att sova middag, Emilia var också trött så vi la oss i våran säng och somnade vi med och sov i ungefär 2 timmar, hihi. Det var inte helt fel måste jag säga. Sen efter vilan så var vi pigga och glada.  Sen så har vi busat runt här hemma och rockat loss till smurfarna, hihi. En riktig mysdag blev det med mina flickor :)
 
 
Hoppas att ni får en fin lördags kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback