Mini shopping

2013-02-25 12:58:28 Shopping
» Kommentarer(0) «


Vilket helt u n d e r b a r t väder vi har idag, visst är det lite små kallt men solen lyser ju ute. Idag blev det en kort dag på jobbet plus att jag var nära gränby centrum så jag gick dit när jag slutade och mötte upp Mattias, vi tog en mysig frukost tillsammans, sen var han tvungen att åka vidare mot jobbet, och jag gick runt en sväng och shoppade lite till flickorna.
 
Jag köpte ju en rosa vit prickig mössa till Lydia för ett tag sedan, och jag har letat som en tok efter en likadan till Emilia men har inte hittat det, men idag hitta jag en i Emilia st som bara låg på affären sista kvar och det var i Emilias st 20kr, tur? hihi så nu har tjejerna likadana vårmössor. Det på första bilden är till Lydia och det på andra till Emilia :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback