Älskade Emilia

2013-02-13 17:32:00 Emilia
» Kommentarer(0) «


Tänk så stor du har blivit, 4 år och snart 2 månader. Pratar på förfullt här hemma (gärna hela tiden) hihi våran stora tjej. Hjälper mamma pappa och lillasyster med allt. Leker alltid så snällt och lungt med lillasyster Lydia.
 Emilia utvecklas jätte bra. Finner inga ord på hur stolt jag är över mitt älskade barn
 
Det är så kul att hon har blivit så stor så att hon kan det mesta. Hon brukar fråga tex vad det är för dag? Säger man torsdag så säger hon "JAA fredagsmys imorgon" och sen så är det ju lördag "Godislördag". Är jag ledsen över något så kommer hon till mig och kramar om mig och säger "Vad är det lilla gumman" Blir tårögd bara jag tänker på hur fin stor tjej vi har. Emilia säger att jag ska skriva bajskorv här så jag får väll göra det då, haha tokunge.
 
 
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback