Magsjukan

2013-02-28 20:34:18 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Åh vilken dag! Slutade tidigt idag så jag gick hem för att städa innan jag skulle gå och hämta tjejerna på dagis, men när jag öpnnar dörren står Emilia där i hallen "Hej mamma" jag blev ju livrädd först, trodde att typ Mattias hade glömt henne hemma eller nått, men sen så hörde jag att Mattias och Lydia var hemma också, dom hann gå halva vägen till dagis sen började Lydia kräkas så dom fick vända och gå hem igen, så kräktes Lydia 4 gånger på vägen hem, lilla gumman. Så det var bara för oss att byta plats, jag fick ta hand om en magsjuk Lydia och Mattias drog vidare till jobbet, skönt att vi båda hann jobba våra pass.
 
Så nu har Lydia åkt på sin första magsjuka. Middagen har hon fått behålla än så länge. Hoppas att det går över snart, det är så hemskt när små barn ligger sjuka. Emilia kramar och pussar på Lydia hela tiden för att hon tycker så synd om henne, men jag försöker förklara för Emilia att hon kan bli smittat men det lyssnar hon inte på, hon ska ta hand om sin lillasyster, gullunge! Hoppas inte att Emilia också blir magsjuk nu :(
 
 
Dagens sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback