Klättrar upp

2013-02-06 21:50:45 Videoklipp
» Kommentarer(0) «


Idag när jag stog och lagade mat så hör jag en Lydia skratta, och det lät som att hon hade klättrat upp någon stans, och det hade hon också gjort. När jag vänder mig om så sitter hon i soffan, och jag tänkte genast att det där kan inte Emilia har gjort hon orkar inte bära upp Lydia i soffan, (orkar gör hon väll men hon vågar inte, hon är försiktig med lillasyster) Så jag tog ner Lydia på golvet och kolla vad hon gjorde, jo hon klättra upp i soffan igen alldeles själv. hihi lilla galna busunge
 
Så nu gäller det att hålla stenkoll på lilla busfröt så att hon inte klättrar upp någonstans och slår sig.
Tänk så stor hon börjar bli våran Lydia. Kan klättra upp i soffan helt själv!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback