Helgen slut

2013-02-03 21:34:44 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Nu var denna helg slut. Hoppas att ni fick en fin helg. Våran har ju varit sådär eftersom att flickorna ligger sjuka. Idag när vi vakna var Lydia jätte pigg och glad, men sen bara en timma senare blev hon hängig och febrig igen, så det blev en lugn hemmadag idag, men vi gick ut en liten stund på förmiddagen så att flickorna fick lite friskluft, behövs när man är sjuk. Emilia lekte på som vanligt trots lite feber, och Lydia bara grät när jag skulle sätta henne i gungan så hon fick ligga och mysa i sin vagn istället.
 
Sen på eftermiddagen kom mormor och gammelmormor hit och fikade lite, Lydia fick en födelsedags present av gammelmormor också. Sen när dom hade åkt så la jag mig och vilade en stund, känner mig helt slut efter denna helg, så lite vila behövdes. Nu ska jag mysa med min gubbe ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback