Älskade barn!

2013-02-02 21:46:32 Kärlek
» Kommentarer(0) «


Det svider så himla mycket i hjärtat när man ser sitt barn vara sjukt. Jag minns när Emilia var en liten bebis och när hon var riktigt sjuk för första gången, Emilia är ju alltid glad av sig och har alltid varit, men just då var hon helt nere hon bara sov knappt åt och ville bara vara i famnen, det var jätte jobbigt att se hur dåligt hon mådde och inte kunna veta hur hon kännde men man förstog på ett ungefär, eftersom att humöret var helt nere.
 
Nu ligger Lydia sjuk för första gången på riktigt då, hon har ju haft nån liten förkyldning, men nu då? nästa 40 graders feber sen i fredagskväll, men nu ligger det runt ungefär 39, och Lydia är ju också alltid glad och kryper runt, villket hon försöker med nu med, men hon orkar inte, det blir så jobbigt för henne så att hon börjar gråta så att hon nästan kräks mitt älskade hjärta. Känner inte alls igen henne när hon är såhär sjuk. Längtar tills hon blir frisk så att jag får tillbaka min lilla sprattel tjej.
 
Emilia har ju nu också blivit smittad utav Lydia/dagis så nu ligger Emilia med 38,4 i feber men hon har högre feber nu kännde jag, och det är samma sak där, hon ligger i våran säng och fryser och försöker göra saker men hon orkar inte med något alls bara ligger där, så hemskt att se på. Jag kunde väl fått åka på detta istället för dom? Älskade barn, bli friska snart så att vi kan busa igen ♥
 
 Mina två små sjuklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback