6 år ♥

2013-02-07 22:03:00 Kärlek
» Kommentarer(1) «


Idag firar jag och min Mattias 6 år tillsammans. Den 7 februari 2007 blev vi tillsammans, och idag är det 6 år sedan, 6 helt underbara kärleksfyllda år. Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. Det pirrar fortfarande i min mage när du tittar mig i mina ögon med dina två blåa vackra ögonstenar.
 
Är så otroligt lyckligt lottat som har dig, du är det bästa som har hänt mig. Finner inga ord på hur lycklig jag är som har dig och två helt underbara barn. Jag älskar dig så mycket min älskade man  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag älskar dig <3

Svar: Jag älskar dig med min vackra <3
Sophie Jansson

2013-02-08 @ 18:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback