Vi får hålla oss utomhus

2013-12-28 18:34:56 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår när mannen kom hem ifrån jobbet så sa han "Det bubblar i magen och jag mår illa" och varje gång han säger så, så blir han magsjuk, och ja just nu ligger han m a g s j u k såklart. Jag och flickorna gör allt för att klara oss ifrån den hemska magsjukan, så vi håller oss mycket utomhus i friska luften.
 
Idag efter lunch mötte vi upp Madde här utanför så tog vi oss en promenad till årsta hallen för att inhandla lördagsgodis m.m. Sen så stannade vi till i tågparken och lekte av oss en stund. Nu sitter tjejerna inne på rummet och ser på film och äter godis. Jag själv ska väll mysa mig ner i soffan med min lindt choklad och se nån film, får se om mannen orkar kolla med eller om jag får se själv. Imorgon har vi inga speciella planer för dagen, vi blir iallafall utomhus. Trevlig lördagskväll på er alla fina 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback