Sjuk vecka..

2013-12-06 16:53:01 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Veckan började med att Lydia var dålig på måndagen och tisdagen, så jag var hemma med henne på måndagen och Mattias på tisdagen. På tisdagen när jag jobbade började jag känna mig kraslig sen mot kvällen så fick jag feber ont i halsen och tappade nästan rösten, så jag låg och vilade hela onsdagen och torsdagen och inatt har jag inte gjort annat än att hosta, jag har haft riktigt jobbiga andningssvårigheter (så att knappt astmamedicinen har hjälpt) och ont i lungorna efter allt hostande.
 
Idag ringde jag in till läkaren för att kolla om jag kanske har åkt på en lunginflammation, men han sa att det inte lät som det, man ska tydligen ha jätte hög feber m.m, men det kan kanske vara en lunginflammation pågång sa han, hoppas verkligen inte det. Som ni vissa vet så har jag astma och en helt vanlig förkyldning blir 1000 gånger värre för mig, och nu om jag har en lunginflammation pågång så kommer det nog bli väldigt tungt, med tänke på hur jobbigt jag har det nu emallan åt med andningen. Hoppas att jag slipper lunginflammationen orkar v e r k l i g e n inte! :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback