Lördagen

2013-12-01 16:42:55 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår åkte vi ut på landet för att fira mamma sen så lämnade jag och Mattias kvar flickorna där för lite egentid övernatten. Vi började med att åka ner till stan och köpte 4 små rätter som vi tog med hem och åt här hemma i lugn och ro, sen så åkte vi ner till stan igen och gick på bio, vi såg filmen "Mig äger ingen" stark film.
 
Sen senare på kvällen när vi kom hem så fick jag ett sånt baksug så vi ställde oss och gjorde ischoklad och ännu mera knäck, hihi så mysigt. Idag sov vi faktiskt till klockan halv tio, men det känns som att man inte sovit något alls är hur trött som helst. Tack min ä l s k a d e man för en super mysig kväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback