Våran helg

2013-08-08 18:20:33 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Jag har verkligen inte kunnat bloggat om helgen. Åkte ju på världens migrän och blev sängliggandes i tre dagar. I lördags iallafall så var det inflyttningsfest hemma hos min bästavän Chatrine så barnen fick åka hem till mormor och morfar och sova där medans jag och mannen var på inflyttningsfesten där vi även fick träffa Chatrines nya pojkvän och nya trevliga människor. Vi hade verkligen en super trevlig kväll :)

På söndagen försökte vi sova ut men det gick ju som det gick. Jag vaknade runt 05.30 och då hade jag bara sovit i 3 timmar sen så gick jag upp och drack lite vatten och försökte somna om och lyckades sova 2 timmar till iallafall. Sen så låg bara jag och mannen och mös i sängen hela dagen tills våra flickor kom hem. Sen på kvällen så kom min migrän som alltid sitter i 3 dagar, och då kan jag verkligen inte gör något en att bara ligga i sängen, h e m s k t. Hoppas att ni hade en trevlig helg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback