Trött mamma

2013-08-27 21:28:21 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Jag åkte ju på en förkyldning i helgen som nu har blivit värre. Jag var tvungen att vara hemma ifrån jobbet igår för att jag mådde så dåligt hade feber också. Men idag åkte jag och jobbade, men det blev en kort dag sedan åkte jag upp och mötte Tessan för en liten mysfika med chai-latte. Men jösses vad jag känner av förkyldningen, jag är verkligen helt slut i hela kroppen kan knappt röra armarna, dom känns jätte tunga, kanske är det något mer pågång? Hoppas inte.
 
Var så trött och slut i hela kroppen idag när jag skulle hämta flickorna på dagis så jag tvingade mig med Therese så följde hon med mig hem med dom sedan åkte hon. Så det blev en väldigt lugn eftermiddag/kväll för mig och flickorna, häng framför bolibompa. Sen efter att jag lagt dom så somnade jag själv lika fort. Men nu är jag vaken och har duschat, ska ta alvedon och krypa ner i sängen och sova och hoppas på att jag känner mig mycket bättre imorgon :)
 
 
Tänk att du börjar bli så stor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är ju bara för söööt :):)

2013-08-28 @ 15:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback