Sommarlovet är slut!

2013-08-11 17:10:50 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Sommarlovet är nu mera slut. Imorgon börjar Mattias också att jobba igen och flickorna börjar på dagis. Sommaren har verkligen varit helt underbar i år. Under hela min semester så har det nog inte ens varit en enda dag utan sol, knappt under Mattias heller, så tur med vädret har vi haft. Så imorgon börjar alla rutiner igen.

Under denna vecka så har vi inte gjort något speciellt, jag har ju jobbat och flickorna varit med pappa. I fredags var det iallafall aw med mina kollegor så jag drog iväg på det en stund, sen så gick jag, Madde, Mickan och Therese vidare till båthuset och var där en stund, super mysigt hade vi. Igår gjorde vi inte så mycket vi var bara här hemma och även idag bara här hemma, skönt med vilodagar. Det får bli lite bilder ifrån veckan/helgen. Ha de så bra
 

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Inget sommarlov för mig med nu då ;)

2013-08-11 @ 18:38:23
URL: http://blogg.improveme.se/tezzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback