Lördag

2013-08-24 23:04:26 Allmänt
» Kommentarer(2) «


Imorse kom mormor och moster Elin och hämtade upp Emilia och mig så åkte vi till ikea och åt en ikea frukost sen så åkte vi runt i affärer och sedan köpte ett par höstskor till Emilia som jag såg för ett tag sedan och jag blev kär direkt så himla fina. Sen så blev det även en sväng förbi en loppis, så himla roligt att gå på.

Resten av eftermiddag/kvällen så har vi varit här hemma och haft familjemys med "godislördag", jag passade även på att storstäda ur flickornasrum medans dom kollade på bolibompa, så nu glänser det där innne. Imorgon väntas finbesök ifrån västerås
 

Kommentarer
Postat av: farmor

han var så tuff i sina indiankängor, det lilla hjärtat <3

Svar: Hon* menar du, hihi.. Ja verkligen tuffing <3
Sophie Jansson

2013-09-04 @ 13:23:22
Postat av: farmor

hihi...ja....eller hen :-) har ju så många pojkar runt om mig så ibland går det av bara farten :-)

Svar: Hen hihi jadu, inga hen här.. haha ;)
Sophie Jansson

2013-09-05 @ 09:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback