F r e d a g s m y s

2013-08-17 18:51:10 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår kom Therese hit och passade flickorna en stund på eftermiddagen/kvällen, så gick jag och min man ut och åt middag. Vi åt på restaurangen unico. Först tog vi en ostbrika som förrätt och delade på sen till varmrätt tog jag black and white och Mattias tog antrekå, jösses vad gott det var.
 
Sen efter att vi ätit så gick vi på bio och såg filmen "Vittra" värsta filmen jag sätt, det var blod överallt usch. Jag har blivit så himla rädd när det gäller skräckfilmer, förr kunde jag se på dom rätt ofta, men nu går det verkligen inte tycker inte alls om skräck, så nu blir det inga flera skräckisar för min del. Men vi hade iallafall en super mysig kväll tillsammans
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback