Baby jogger city mini 2013

2013-08-14 20:42:02 Lydia
» Kommentarer(0) «


I måndags kom våran Baby jogger city mini 2013. Har velat ha den så länge nu så jag är överlycklig. Lydia älskar vagnen och även Mattias och jag. Den är så himla smidig på alla sätt. För det första är det fullt liggläge på den, sen så kan man ställa in exakt hur man vill sitta/ligga. Jag gillar inte vagnar när man inte kan se barnet, men på denna finns det ett titthål så att man kan se när barnet sover.
 
I bak kan man öppna upp så att det kommer fram som ett "myggnät" för att det inte ska bli så varmt när man ligger och sover då det är varmt ute. Suffleten kan man också ställa in i tre lägen, den kan bli jätte lång, vilket är perfekt när solen steker eller när barnet ska sova så blir det lite mörkare. Sedan när man fäller ihop vagnen så är den jätte smidig, man drar bara i ett handtag så är vagnen ihop fälld, sen så kan man bära den som en väska, och liten blir den också. Så denna vagn passade verkligen in på oss, och det är en vagn jag rekomenderar stort, trots att jag inte har testat den så mycket
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback