1 månad som gifta ♡

2013-08-20 20:54:00 Vårat bröllop
» Kommentarer(0) «


Tänk att vi har idag varit gifta i 1 månad. Det känns som att det var igår som vi stog där framme i kyrkan. Allting känns verkligen jätte bra. Jag älskar att få vara fru, det är så stort och vuxet, underbar känsla med andra ord. Idag efter jobbet så gick jag till blomaffären och köpte en röd ros och gav till min man, sen beställde vi 4 små rätter och mös på. Man måste ju lyxa till det såhär första månaden som man och hustru, hihi  :)
 
 
Att gå i dina fotsteg är det jag vill.
När jag faller vill jag falla in i dina armar.
Du är vacker och ger mig mod!
Dina ord glänser i mina ögon.
Att älska dig gör mitt liv mjukt och behagligt.
Du lämnar spår i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback