Vab - onsdag

2013-04-03 21:43:52 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Hej gullisar hoppas att allt är bra med er, vilket fint väder vi har haft idag. Jag och flickorna har varit hemma hela dagen och busat, Lydia är fortfarande sjuk, men hon är på bättringsvägen men hon blir hemma hela veckan ifrån dagis så att hon blir helt frisk, så imorgon ska jag äntligen får återvända till mitt jobb och Mattias för vara hemma med flickorna och gosa med dom.
 
Lydia har gått runt här hemma hela dagen, krypt kanske 1 gång och det var imorse när hon var nyvaken och trött, så himla duktig tjej. Emilia står och hejjar på Lydia och säger att hon är jätte duktig och klappar händerna (stolt över lillasyster), hihi sötnos. Nu på kvällen så har jag bara plockat lite här hemma, sen så har jag och Emilia städat i hennes och Lydias rum, så nu är det rent och snyggt. Sen så körde jag ett hårt tränings-pass efter att jag lagt flickorna. Nu är mitt hjärta hemma från jobbet så nu ska vi se lite på tv och ta en efterlängtad latte.
 
 
hihi lilla tokis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback