Ögoninflammation

2013-04-01 21:35:24 Lydia
» Kommentarer(0) «


 
Är det ens någon idé att säga att vi äntligen är friska igen, för nu är Lydia sjuk IGEN, förkyld och har ögoninflammation såklart, nu när flickorna äntligen har fått återvända till dagis efter alla sjukdomar som dom har fått gå igenom. Det låter även som att Lydia har förkyldningsastma, det hade jag när jag var lite (har det fortfarande) så risken är ju att det kan vara det hon har, så imorgon ska jag och Lydia ringa bvc och boka in en tid så att dom får kolla igenom Lydia riktigt ordentligt..
 
Det känns så himla jobbigt att ringa mitt jobb varje dag känns det som och säga att man ska vabba, men vad ska man göra, är man sjuk så är man, sånt är livet. Men jag tycker då allt att vi har varit sjuka tillräckligt, så nu hoppas jag verkligen att detta är sista vändan med att vara sjuka i våran familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback