Nu är jag tillbaka

2013-04-28 17:11:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Hej på er hoppas att ni mår bra och har haft det bra. Nu är jag tillbaka igen efter en l å n g pause. Flickorna har varit sjuka upp och nere hela tiden så jag fick nog och orkade inte med så mycket bröt nästan ihop av alla sjukdomar så har inte haft ork att bloggga när det bara blir tråkiga inlägg om att dom är sjuka hela tiden.
 
Men nu är äntligen våren och värmen här och flickorna börjar äntligen att friskna till. Dom senaste dagarna så har vi mest bara varit ute hela dagarna och lekt i lekparken och varit på 4h-gården. Vi gör så här att jag lägger upp lite bilder istället så blir det mycket enklare :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback