Fredag

2013-04-05 16:58:00 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Hej på er, nu är det fredag och helg igen tänk så fort veckorna går, fast jag har ju bara jobbat 2 dagar denna vecka det är väll därför det känns att det har gått extra fort. Idag efter jobbet så skyndade jag mig hem för att hinna pussa på mina små älsklingar som nu är hemma hos mormor och morfar och ska sova där inatt. Mamma var här hemma i kanske 4 timmar och vänta på mig pga att jag var tvungen och säga hejdå och pussa ordentligt på mina flickor, jag måste ju få säga hejdå ordentligt.
 
Imorgon ska jag och Mattias rensa ur överallt här hemma, och då blir det lättast om flickorna inte är hemma. ikväll ska vi äta en mysmiddag tillsammans sen blir det massa mys framför tvn. Det är ju let´s dance ikväll så det tvingas Mattias att se på med mig, hihi. Hoppas att ni får en fin kväll  :)
 
 
Fin fina Emilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig helg!

2013-04-05 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback