En dag på landet

2013-04-01 21:19:36 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Välkomen månad april Idag har vi varit ute på landet hela dagen hemma hos mina föräldrar där vi har ätit påskmat och haft det super mysigt. Barnen har fått leka av sig riktigt ordentligt med mostrarna så nu är dom helt slut och sover riktigt hårt. Det är alltid så skönt att komma ut på landet, lägga allt bakom sig och bara få vara för ett tag och njuta av lugnet.
 
Lydia lärde sig även att gå helt utan stöd idag hemma hos mormor och morfar, men det kommer mer om det imorgon med video bevis, hihi, min stora flicka jag är så stolt över dig! Hoppas att ni alla har haft en riktigt fin och mysig påsk med era nära och kära :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: isola

Åh har ni redan fått videull? här känns det som en evighet kvar tills dess!:/

Svar: hihi ja blev själv lite chockad när jag såg det, men det var ute på landet och det fanns bara en kvist..
Sophie Jansson

2013-04-02 @ 09:28:02
URL: http://isolation.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback